زمین اختصاصی استقلال اردیبهشت آماده است/ خدا نمی‌گذارد حقمان پایمال شود
نوشته شده توسط : alireza

مدیرعامل باشگاه استقلال‌ از آماده شدن زمین اختصاصی این تیم برای برگزاری تمرینات از ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت زمین باشگاه استقلال گفت: زمینی در اختیار ما قرار گرفته است و بحث‌های در مورد دریافت زمین چمن فوتبال را با کمک شهرداری منطقه 5 تمام کرده ایم. زیر ساخت بخش تماشاگران و اداری این زمین را آماده کرده ایم و یک ساختمان اداری 140 متری را هم در آن احداث کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدواریم بعد از بازی استقلال برابر نفت آبادان، نشستی خبری را برگزار کرده و شروع کار این پروژه را بصورت رسمی اعلام کنیم. البته کارها در این قسمت با سرعت در حال پیش رفت است و فکر می‌کنم اردیبهشت‌ماه زمین چمن برای برگزاری تمرینات تیم استقلال آماده می‌شود، همچنین بخش‌های دیگر آن از جمله رختکن و سرویس‌ها نیز آماده خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه وضعیت تیم فوتبال این باشگاه هم اکنون خوب است، افزود: من از تلاش کادرفنی و بازیکنان به خاطر کسب نتایج اخیر تقدیر و تشکر می‌کنم. هواداران هم در این مدت به خوبی از تیم حمایت کرده تا تیم امروز به وضعیت مطلوب خود برسد.

وی همچنین در مورد دیدار استقلال برابر صنعت نفت در آبادان اظهار داشت: امیدوارم استقلال بتواند در آن بازی هم به پیروزی دست یافته تا به ‌رشدی که در پیش گرفته است، ادامه دهد.

فتح الله زاده در پایان در مورد مسائل حاشیه‌ای که در روزهای اخیر علیه استقلال مطرح شده، گفت: افرادی هستند که در هر شرایطی برای تیم‌ها حاشیه‌سازی کرده و ما را اذیت می کنند اما در جایی که اخلاص باشد، خداوند نمی‌گذارد حق کسی پایمال شود





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: